Wednesday, October 8, 2014

Risiko Permainkan Dan Edit Gambar Orang

Sila fahami ini betul-betul.

  • Hari ni kita buat lawak guna gambar muka awek mana-mana entah, pastu tulis kata-kata…
    Bang…malam Jumaat bang…“, walhal dia tak cakap pun benda tu.
  • Hari ni kita buat lawak guna gambar muka Tuan Guru Nik Aziz. Kita persendakan dengan kata-kata yang dia kalau tau, dia pun tak suka.
  • Hari ni kita persendakan gambar Datin Seri Rosmah Mansur dan Datuk Seri Najib Razak. Kita main bubuh jer dialog yang dia tak kata pun… kalau dia tahu, pasti dia pun tak suka.
  • Dan banyak lagi laaa… ambik gambar entah siapa-siapa, kita edit sesuka hati. Kita letak perbualan macam-macam. Semata-mata nak berlawak kononnya.

Tahukah anda. Semua perbuatan itu berdosa. Malah ia boleh menjadi rantaian dosa yang berterusan hatta hingga kita telah mati pun, dosa masih berterusan mengalir masuk dalam “akaun” kita.

dosa mengumpat

 

Jadi saudara-saudari. Begitulah berjayanya agenda Yahudi untuk pecahbelahkan dan huru-harakan orang Islam.

Agenda yahudi untuk bagi semua orang Islam buat dosa mengumpat fitnah cerca semua dah berjaya.

Inilah yg di harapkan mereka dan kita telah pun lakukannya dengan cemerlang dan terbilang. huh

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...