"I am ready" - KJ sahut cabaran tamparan macam buaya "Raja Bomoh"


Gempar hari ini apabila Raja Bomoh Sedunia, Ibrahim Mat Zin mahu menampar Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin kerana dianggap sebagai biadap dan kurang ajar.

Khairy di dalam akaun Twitternya sebelum ini menyifatkan upacara ritual, Raja Bomoh itu sebagai memalukan dan berkata tindakan perlu diambil terhadap bomoh “tikar terbang” tersebut.

Akibat berang dengan kata-kata Khairy, Ibrahim Mat Zin mengugut mahu mengambil tindakan saman RM100 Juta sekiranya KJ berterusan menjatuhkan maruahnya. Malah dia secara terang-terangan mengajak KJ untuk berlawan secara bersemuka.

“Biar saya cakap terang-terang pada Khairy Jamaluddin. Saya cabar dia. Letak jawatan (sebagai Menteri) dan saya letak jawatan sebagai mahaguru. Kita try fight.Saya tampar dia macam buaya nanti, baru dia tahu." Tegas Ibrahim Mat Zin.

Namun, melalui akaun Twitter, KJ dilihat tidak gentar dengan cabaran itu dan bersedia untuk ditampar macam buaya. Malah dia turut memuat naik gambar dan status seolah-olah memperlekeh cabaran Ibrahim Mat Zin.

"I AM READY" Kata Khairy Jamaluddin
Apakah respon daripada Raja Bomoh mengenai jawapan KJ? Melalaui Video yang tersebar, jelas menunjukkan riak wajah Ibrahim Mat Zin yang berang dan bersungguh sungguh mahu mencabar Ketua Pemuda UMNO itu. - Tengok TV Online

Lagi Tweet dan Gambar di Twitter KJ:



Comments

Popular posts from this blog

Ini Senarai Ranking Tentera Terkuat Di Dunia, Malaysia Di mana?

Apa Itu Ajaran Sesat TUHAN HARUN?

Jasad Ariel Sharon Tak Diterima Bumi