Rahsia Memperolehi Rezeki Murah dan Diberkati


 
Tahukah Anda? Untuk Mengecapi Kekayaan, Kebahagian serta Ketenangan Di Dalam Hidup!.. Ianya Bermula Dari "Rezeki Yang Diberkati.."

Pernahkah anda merasa, kadang-kala begitu sukar untuk anda memperolehi wang? Apabila memperolehi wang, seringkali ia tidak mencukupi.. lebih teruk lagi, setiap bulan, pasti akan ada sahaja hal-hal di luar jangkaan yang berlaku yang menyebabkan anda perlu mengeluarkan wang dari poket anda.
Kereta eksiden, anak sakit, kawan nak pinjam duit, peti ais di rumah rosak, isteri merajuk ajak pergi bercuti, bil air dan elektrik tiba-tiba melambung tinggi, kedai depan rumah buat jualan murah, kena tipu dengan skim pelaburan cepat kaya dan bermacam-macam lagi. Setiap bulan, ada sahaja perkara yang meragut keluar duit anda dari poket.. .. agak sukar untuk membuat sebarang simpanan. Lebih malang... kadang-kala terpaksa berhutang pula dengan rakan-rakan.
Nak kata gaji kecil? Tidak juga!...
Nak kata suka enjoy? Tidak juga!...
Nak kata tidak tahu urus duit? Tidak juga!...
Jadi? Apakah Masalah Yang Sebenarnya?
Kadang-kala, ramai yang terlepas pandang. Mereka menyangka, segala rezeki yang mereka perolehi adalah disebabkan usaha titik peluh mereka semata-mata. Sedangkan, segala-galanya adalah pemberian dari Allah. Segala-galanya adalah dibawah kekuasaanNYA. Ia mampu menambah, mengurangkan serta menarik segala rezeki yang diberikan pada bila-bila masa sahaja dengan pelbagai cara.
Anda pasti pernah mendengar berita atau cerita..
  • Si Bapa yang perlu membayar wang tebusan kerana si anak telah diculik
  • Banglo mewah yang ranap akibat tanah runtuh
  • Kereta baru yang terjunam ke dalam lombong
  • Si muda yang kaya tetapi jatuh miskin di hari tuanya..
dan berbagai-bagai lagi kisah yang menginsafkan..
Apakah Tanda Rezeki Anda Diberkati Atau Tidak?
Ada orang yang hidup mewah dengan kereta dan rumah yang besar. Namun begtu, masalah anak yang rosak akhlaknya serta isteri cantik yang curang, mengkucar-kacirkan ketenangan hidupnya.
Ada pula yang hidup sederhana, namun kehidupannya tenang dan bahagia dengan anak-anak serta isteri yang solehah.
Namun begitu, tidak kurang juga golongan yang hidup dalam kemiskinan, terlibat pula dengan najis dadah, samseng, sumbang mahram, diburu along dan pelbagai lagi masalah kehidupan yang penuh dengan situasi haru-biru.
 
Rahsia Memperolehi Rezeki Melimpah Ruah & Diberkati kini dibongkarkan...

Kehidupan yang kaya, sederhana atau miskin.. bukanlah kayu pengukur yang tepat untuk menentukan bahawa rezeki yang anda perolehi adalah rezeki yang diberkati atau tidak. Ia sebenarnya terletak pada rasa "syukur" yang wujud dalam diri. Namun begitu, ramai yang terkeliru dengan pengertian syukur ini dan kurang jelas dengan hakikat sebenar "rasa syukur"..
Ebook "Rahsia Rezeki", akan membongkarkan ke semua persoalan berkaitan rezeki yang bermain di fikiran anda..


 
Ebook ini akan membongkarkan..
  • 6 Sebab Mengapa Rezeki Anda Menjadi Sempit
  • 15 Amalan yang boleh anda lakukan untuk menambahkan rezeki
  • 5 Petua untuk mendatangkan rezeki yang melimpah ruah di dalam kehidupan anda
Turut terkandung di dalam ebook ini..
  • Ayat serta surah di dalam al-quran yang boleh anda amalkan untuk membuka pintu rezeki
  • Waktu-waktu yang mustajab untuk berdoa memohon keberkatan rezeki yang melimpah ruah
  • Petua serta peraturan berniaga di dalam islam
  • Keajaiban bersedekah
  • Kehebatan ayat 1000 dinar
  • Rahsia bangun awal pagi
  • Rahsia rezeki di dalam menunaikan haji dan umrah
  • dan banyak lagi tips, panduan serta petua menarik..
 
Berapakah Harga Ebook Ini?
Ebook ini hanya berharga RM20 sahaja. Ianya adalah terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan kebahagian serta ketenangan hidup yang bakal anda kecapi apabila mengamalkan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam ebook ini.
 
Nanti Dulu! Ada Bonus?
Jika anda mendapatkan ebook "Rahsia Rezeki" ini sekarang, saya juga akan memberikan anda 2 ebook bonus yang menarik sebagai bahan bacaan tambahan.

Ebook Bonus #1 : The Science Of Getting Rich
Ini adalah sebuah ebook yang membongkarkan ilmu serta rahsia sebenar untuk menjadi kaya. Jika anda berada dalam kesulitan dan merasakan masih ada rahsia buat duit yang belum anda terokai. Ebook ini adalah ebook yang mesti anda baca.



Ebook Bonus #2 : The Richest Man in Babylon
Ebook ini membongkarkan rahsia kekayaan masyarakat Babylon pada suatu masa dulu. Ianya meliputi pengalaman serta ilmu perniagaan, dan juga pengurusan kewangan dalam rumahtangga. Penulis ebook ini telah mengadaptasikan kesemua ilmu kuno ini kedalam kehidupan moden zaman kini. Menjadikan ebook ini amat sesuai dan relevan untuk dibaca.


 
Dapatkan Sekarang ebook RAHSIA REZEKI ini dengan harga RM20 sahaja!
Klik  dibawah untuk membuat pembelian!

/KLIK DI SINI

 
 
 
 
P/s :- Dalam  EBOOK ini saya memberikan anda sebanyak mungkin garis-panduan, tips dan langkah-langkah bagi membantu anda untuk berjaya sama ada didunia ataupun diakhirat. Rasululullah s.a.w. bersabda, “Pada akhir zaman kelak, manusia harus menyediakan harta untuk menegakkan urusan agama dan urusan dunianya.” (HR. At-Thabrani) .
P/s/s :- Memperoleh kebahagian itu adalah penting, namun begitu memperoleh kebahagian serta kekayaan itu adalah lebih mengembirakan. Klik DI SINIuntuk mengetahui bagaimana anda boleh memperolehi akan nikmat kedua-duanya.
Yang Ikhlas


Tips yang lain sila dapatkan di sini:






Comments

Popular posts from this blog

Ini Senarai Ranking Tentera Terkuat Di Dunia, Malaysia Di mana?

Apa Itu Ajaran Sesat TUHAN HARUN?

Jasad Ariel Sharon Tak Diterima Bumi