Punca Datuk Ahmad Said Letak Jawatan MB

Punca Datuk Ahmad Said letak jawatan Mb Terengganu adalah kerana Jawatan MB Terengganu akan di ganti dengan penyandang baru - Datuk Seri Ahmad Said hari ini secara rasmi nya meletak jawatan sebagai Menteri Besar Terengganu, kata Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Berbagai spekulasi sebelum ini heboh di media masa dan media sosial mengenai pengantian jawatan Menteri Besar, hari ini telah terjawab salah satu nya jawatan Menteri Besar Terengganu akan di gantikan dengan penyandang baru.

Mengimbas kembali mengenai Datuk Ahmad Said semenjak di lantik menjadi Menteri Besar Terengganu, beliau merupakan seorang pemimpian yang tegas dan lantang menyuarakan pendapat nya merupakan seorang pemimpin yang berjiwa rakyat amat di senangi oleh rakyat Terengganu.







Hari ini secara rasmi nya rakyat Terengganu akan merasakan kehilangan Datuk Ahmad Said setelah perletakan jawatan nya sebagai Menteri Besar Terengganu, semoga yang berbahagia Datuk meneruskan usahanya membela rakyat Terengganu walaupun tidak lagi memengang jawatan Menteri Besar Terengganu.

Comments

Popular posts from this blog

Ini Senarai Ranking Tentera Terkuat Di Dunia, Malaysia Di mana?

Apa Itu Ajaran Sesat TUHAN HARUN?

Jasad Ariel Sharon Tak Diterima Bumi