Sungguh Menyedihkan..Budak Kecil Terpaksa Menyusu Dengan Lembu

Kisah Pelik! Budak Kecil Menyusu Dengan Lembu | Kisah ini memang pelik, tetapi sebagai seorang manusia sudah tentu kita mempunyai rasa kasihan terhadap sesuatu. Mungkin perasaan tersebut boleh dilemparkan kepada seorang budak kecil. Seorang datuk di Kemboja menyatakan, cucunya menyusu dengan seekor lembu sejak orang tuanya pergi keluar negara untuk mencari nafkah. Um Oeung mengatakan, cucunya yang berusia 20 bulan, Tha Sophat mulai menyusu dengan lembu, setelah Sophat melihat anak lembu menyusu.
Pertama kali melihat anak kecil itu menyusu lembu itu,Oeung menarik cucunya dan melarangnya. Namun lama kelamaan,datuk itu terpaksa pasrah kerana cucunya tidak ingin berhenti meneruskan tabiatnya. Sophat (nama anak kecil itu menyusu lembu selama satu atau dua kali sehari. Dia begitu khuatir kerana susu lembu yang belum diproses tentunya mengandungi bakteria..
 
Mustaqimah - Terasa sangat sebak dihati kecil ini melihat anak kecil yang ditinggalkan ibunya. Dia terpaksa menyandarkan rasa manja dan perlukan kasih sayang daripada seekor lembu.  Apakan daya kerana kesempitan hidup,ibunya terpaksa keluar mencari nafkah. Semoga tiada apa apa yang buruk terjadi kepada Sophat.  Pujian juga harus diberikan kepada lembu tersebut kerana membiarkan dirinya disusui oleh budak kecil tersebut.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ini Senarai Ranking Tentera Terkuat Di Dunia, Malaysia Di mana?

Apa Itu Ajaran Sesat TUHAN HARUN?

Jasad Ariel Sharon Tak Diterima Bumi