Pakar FB




Produk 100% buatan sendiri oleh David Jo
DVD Online Bahasa Melayu ( BM )


Saya akan tunjukkan anda langkah demi langkah dalam menggunakan Fb Ads untuk membina perniagaan dan pemasaran perniagaan anda.

( Melatih anda menjadi MAHIR dan MEMAHAMI Facebook sepenuhnya )

Saya David Jo. Saya mula dari tiada pengalaman dan ilmu dalam perniagaan internet langsung dan menceburi industri Perniagaan Internet sepenuh masa sejak tahun 2009. Terdapat pelbagai jenis perniagaan internet yang ada di internet. Perniagaan Internet yang saya jalankan dikenali sebagai – IM Internet Marketing. Bakal menjadi kerjaya anda juga!
Saya memulakan perjalanan ini sejurus saya berhenti belajar lepas SPM saya. Tanpa sebarang sijil saya masih boleh menjalankan perniagaan internet sendiri. Kalau saya boleh, takkan anda tak boleh?
Pada tahun 2009, saya tidak mendapat sebarang pendapatan langsung. Masa yang sama, saya banyak tertekan dengan kritikan kawan kawan, saudara mara serta keluarga. Tapi saya beritahu diri saya agar tidak putus asa dan saya masih percaya bahawa bidang IM ini mempunyai masa depan yang cerah. Jadi saya pun meneruskan dengan sabar.
Pasti anda hairan mengapa saya tidak ingin bekerja di luar seperti orang di luar sana? Saya tidak suka dengan masa kerja di luar sana 9-6, Masalah traffik jam yang teruk dan saya ingin membuktikan bahawa Perniagaan Internet ni boleh menjana pendapatan yang hebat!
Akhirnya pada tahun 2010, saya telah berjaya menjana pendapatan pertama saya sebanyak 4 angka dalam perkhidmatan servis Facebook Ads secara peribadi. Masa tu saya memang sangat la excited kerana usaha saya membuahkan hasil. Dalam proses ke kejayaan saya juga mengalami kegagalan, Masa tu macam-macam Perniagaan Internet yang saya usahakan dan kebanyakannya gagal malah ada yang merugikan sejumlah duit juga.
Tahun seterusnya pula 2011, pendapatan saya telah meningkat kepada 5 angka. Masa itu pendapatan saya datang dari perkhidmatan ” personal coaching ” secara peribadi yang mengajar tentang langkah-langkah Buat Duit Internet serta Strategi Pemasaran Internet secara 1-on-1.
Tahun 2012 pula, saya mula membuat ” Product Creation Course ” yang mengajar langkah-langkah Buat Duit Internet serta Strategi Pemasaran Internet yang saya katakan tadi.
Pada tahun ini 2013, saya mahu membantu lebih ramai orang menjadi Usahawan Internet yang berjaya. Di mana saya akan buat produk yang mengajar –  Membina Laman Web + Sistem Autoresponder sendiri, Bina Produk Sendiri, Buat pemasaran Internet dan sebagainya. Proses dan langkah sebenar Buat Duit Di Internet juga akan dijelaskan serta ditunjukkan secara langkah demi langkah.
Pastikan anda mengikuti perkembangan produk baru saya dari semasa ke semasa.
Tujuan saya membuat produk mengajar Perniagaan Internet ini adalah untuk -
1 - Menggalakkan lebih ramai orang seperti anda untuk menceburi Perniagaan Internet kerana pekerjaan ini adalah BEBAS dari segi kewangan dan masa.
Boleh Meningkatkan taraf hidup anda serta memberi panduan kepada anda untuk berjaya dalam perniagaan internet langkah demi langkah.
( Untuk menjadi berjaya, kita memerlukan MASA. Tidak kira dalam hidup atau perniagaan juga memerlukan MASA untuk berjaya. Jangan  tamak nak buat semua benda. Mulakan dengan satu perkara dan fokus dahulu sehingga berjaya. )

Memperkenalkan…Produk Pakar FB!
Share This Page



Bonus No.1 – 100% PERCUMA! ( Bernilai Rm47 )
Formula dan Pelan Rahsia
- Servis membina Fb Ads untuk syarikat.
     - Servis membina Fan Page untuk syarikat.
Kedua-duanya adalah RAHSIA Otai Mat salleh yang digunakan untuk menjana pendapatan sebanyak 4-5 angka setiap bulan!


Bonus No.2 – 100% PERCUMA! ( Bernilai Rm30 )
Case study 3 Ciri yang sangat HOT di Facebook sekarang ( 2012 ) iaitu – butang Offer, butang Schedule dan butang Promote.
3 Ciri yang hebat ini dapat meningkatkan perniagaan anda sebanyak 200% atau lebih!


Modul – Memahami Facebook
( Bernilai Rm67 )
Menjadi Pakar Facebook Dalam Masa 24 Jam!
Gerenti anda tidak akan diketawakan lagi oleh kawan-kawan dan keluarga anda…


( Video 1 )
Belajar tentang – Personal Profile, Fan Page, Friends dan Likes. 
( Video 2 )
  • Belajar tentang – News Feed, Wall dan Create Personal Profile. 
Video 3 )
  • Jalan-jalan sambil belajar – 3 Icon Penting, Bar Pencarian dan Username Personal Profile.
Video 4 )
  • ( Terima & Cari ) kawan di Facebook ( Cari kawan yang berkualiti, bukan kuantiti ).
  •  Case study – Cara News Feed di Fan Page berfungsi.
Video 5 )
  • Facebook Fan Page – Peraturan ‘cover photo’, ‘apps’ di fan page, fungsi ‘highlight’ posting, cara ‘pin’ posting.
  •  Teknik membina peminat/fans yang tepat dengan menggunakan teknik ”LIKE” fan page dalam bidang yang sama.
Video 6 )
  • Peraturan ‘nama’ dan ‘username’ fan page yang sangat penting. Sebaik saja fan page anda mencapai 10,000 fans, Facebook akan mula perhatikan fan page anda dan delete fan page anda secara tiba-tiba. Belajar cara untuk elak fan page anda daripada kena DELETE oleh Facebook.
  • Guna ‘username’ untuk marketing!
Video 7 )
  • Teknik Blast Fan Page Post ( Teknik  yang digemari oleh Mat Salleh).
  • Teknik Tagging Gambar ( Teknik yang sangat panas di kalangan pengguna Facebook Malaysia, tapi tidak diguna dengan cara yang BETUL ).
 
Video 8 )
  • Create Fan Page dalam masa kurang dari 5minit :)




Rm47 + Rm30 + Rm67 + Rm97 = Rm241
Rm241, Rm221, Rm199, Rm149, Rm49 sahaja!

PERHATIAN! Last Call…!

( 2x Pakej Terakhir ). Anda harus bertindak segera!!!


100% Jaminan Pulangan Wang Kembali

Selepas anda beli produk Pakar Fb dan tidak puas hati, anda boleh minta 100% jaminan wang kembali selama 30 hari. Risiko anda 0%.



Modul – Menguasai Facebook Ads
( Bernilai Rm97 )
Rahsia Menjana Pendapatan 4 – 5 Angka Dengan Hanya Menggunakan Facebook!
Peluang untuk anda menjadi salah seorang Pakar Facebook yang menjana pendapatan lumayan hanya kerja dari rumah…
 Video 1 )
Bukti Fb Ads perbelanjaan saya sebanyak USD 2000+ = Rm6000+.
  •     Fokus 5 bahagian yang penting dalam fb ads.




Video 2 )
Case study – Formula Fb Ads David Jo style 1  








Video 3 )
Case study – Formula Fb Ads David Jo style 2







Video 4 )
Apa itu CTR dalam Fb Ads dan bagaimana mendapatkan CPC Fb Ads yang murah dalam linkungan $0.02 – $0.08






Video 5 )
Ketahui Sebab-sebab Fb Ads anda tidak lulus dan cara Fb Ads yang ” licik ”.
  •    Cara mudah ”Approve” Fb Ads didedahkan kepada anda.
  •    Case study – Langkah demi langkah set up Fb Ads David Jo style.
  •    12 Formula David Jo Fb Ads ”tajuk” ditunjukkan
  •    12 Formula David Jo Fb Ads ”teks/ayat” ditunjukkan.
  •    12 contoh ”gambar” Fb Ads ditunjukkan!








Rm47 + Rm30 + Rm67 + Rm97 = Rm241
Rm241, Rm221, Rm199, Rm149 Rm49 sahaja!

PERHATIAN! Last Call…!

( 2x Pakej Terakhir ). Anda harus bertindak segera!!!



100% Jaminan Pulangan Wang Kembali

Selepas anda beli produk Pakar Fb dan tidak puas hati, anda boleh minta 100% jaminan wang kembali selama 30 hari. Risiko anda 0%.



Bonus No.1 – 100% PERCUMA! ( Bernilai Rm47 )
Formula dan Pelan Rahsia
- Servis membina Fb Ads untuk syarikat.
     - Servis membina Fan Page untuk syarikat.
Kedua-duanya adalah RAHSIA Otai Mat salleh yang digunakan untuk menjana pendapatan sebanyak 4-5 angka setiap bulan!


Bonus No.2 – 100% PERCUMA! ( Bernilai Rm30 )
Case study 3 Ciri yang sangat HOT di Facebook sekarang ( 2012 ) iaitu – butang Offer, butang Schedule dan butang Promote.
3 Ciri yang hebat ini dapat meningkatkan perniagaan anda sebanyak 200% atau lebih!

Comments

Popular posts from this blog

Ini Senarai Ranking Tentera Terkuat Di Dunia, Malaysia Di mana?

Apa Itu Ajaran Sesat TUHAN HARUN?

Jasad Ariel Sharon Tak Diterima Bumi